Ak Vám neprišiel potvrdzujúci email o registrácii, alebo objednávke Vaša pošta ho zaradila do SPAMU - nevyžiadenej pošty. Pozrite si prosím tento priečinok vo vašej pošte a hľadajte tam email od odosielateľa: "info@top-auto.sk" Častou chybou je tiež preklep pri zadávaní emailovej adresy počas registrácie. Ak máte mail na @ZOZNAM.sk, tak vám email nepríde ani do spamu, žial je s nimi problém a nedá sa technicky riešiť.
1. Otázka: Nachádza sa tovar skladom na predajni Autosúčiastky Lipovník?
Tovar označený ako ineď skladom je fyzicky skladom na predajni. Tovar, ktorý má vyznačenú dodaciu dobu je skladom u dodávateľa, nie je fyzicky skladom na predajni, je k dispozícií skladom u dodávateľa. Pri objednávke tovaru označeného ako tovar skladom u dodávateľa je nutné rátať s dlhšou dodacou dobou (3-7dní). Pokiaľ ste si zvolili spôsob dopravy kuriérom, doba doručenia sa predĺži o daný čas. Ak ste si zvolili osobný odber tovaru na predajni Autosúčiastky Lipovník, ktorý je skladom u dodávateľa, ako náhle bude tovar prichystaný pre Vás na predajni budeme Vás telefonicky informovať, prípadne Vás vopred informuje o možnej lehote odberu tovaru. Pre dodanie tovaru na predajňu platia rovnaké podmienky ako pre eshop.
2. Otázka: Máte aj tovar, ktorý nie je v ponuke.
Odpoveď: Ponuka je neustále aktualizovaná, tovar, ktorý sa v ponuke nenachádza, je možné objednať.
3. Otázka: Robíte aj montáž zakúpeného tovaru?
Odpoveď: Nie, sme len predajcom, montáž neposkytujeme.
4. Otázka: Aké sú podmienky stornovania prípadne vrátenia objednávky?
Odpoveď: Pozrite si prosím Obchodné podmienky.
5. Otázka: Je možná aj telefonická objednávka?
Odpoveď: ÁNO, telefonické objednávky prijímame. Je potrebné si pripraviť údaje ako sú adresa doručenia, emailovy a telefonický kontakt.